Abstract

The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten

Keywords

inductive educational approach;childhood;early childhood;kindergarten;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDC: 159.9.019.4:373.2
COBISS: 10535753 Link will open in a new window
ISSN: 1855-9719
Parent publication: CEPS journal
Views: 823
Downloads: 266
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Secondary abstract: Namen prispevka je prikazati učinke petmesečnega uvajanja celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje vrtčevskih otrok. Vzorec je zajemal 52 otrok v eksperimentalni skupini in 48 otrok v kontrolni skupini, starih od 2,6 leta do 6 let. Predšolske vzgojiteljice, zadolžene za obe skupini otrok, so izpolnjevale slovensko različico Vprašalnika o socialnem vedenju otrok pred uvedbo celovitega induktivnega vzgojnega pristopa in po njej. Otroci v eksperimentalni skupini so dosegli boljše rezultate kot otroci v kontrolni skupini na petih od osmih osnovnih lestvic, nadalje na dveh od treh sestavljenih lestvic pa tudi v skupnem rezultatu socialne prilagojenosti. Sklenemo lahko, da je implementacija celovitega induktivnega vzgojnega pristopa pozitivno vplivala na različne vidike socialnega vedenja otrok.
Secondary keywords: predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;socialno vedenje;social behaviour;pre-school child;predšolski otrok;
URN: URN:NBN:SI
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 53-69
Volume: ǂVol. ǂ5
Issue: ǂno. ǂ1
Chronology: 2015
DOI: 10.26529/cepsj.154
ID: 8752221