Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2015 |
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
Organization: | UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: | University of Ljubljana, Faculty of Education |
UDC: | 159.9.019.4:373.2 |
COBISS: |
10535753
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Parent publication: | CEPS journal |
Views: | 823 |
Downloads: | 266 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary title: | Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu |
Secondary abstract: | Namen prispevka je prikazati učinke petmesečnega uvajanja celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje vrtčevskih otrok. Vzorec je zajemal 52 otrok v eksperimentalni skupini in 48 otrok v kontrolni skupini, starih od 2,6 leta do 6 let. Predšolske vzgojiteljice, zadolžene za obe skupini otrok, so izpolnjevale slovensko različico Vprašalnika o socialnem vedenju otrok pred uvedbo celovitega induktivnega vzgojnega pristopa in po njej. Otroci v eksperimentalni skupini so dosegli boljše rezultate kot otroci v kontrolni skupini na petih od osmih osnovnih lestvic, nadalje na dveh od treh sestavljenih lestvic pa tudi v skupnem rezultatu socialne prilagojenosti. Sklenemo lahko, da je implementacija celovitega induktivnega vzgojnega pristopa pozitivno vplivala na različne vidike socialnega vedenja otrok. |
Secondary keywords: | predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;socialno vedenje;social behaviour;pre-school child;predšolski otrok; |
URN: | URN:NBN:SI |
File type: | application/pdf |
Type (COBISS): | Not categorized |
Pages: | str. 53-69 |
Volume: | ǂVol. ǂ5 |
Issue: | ǂno. ǂ1 |
Chronology: | 2015 |
DOI: | 10.26529/cepsj.154 |
ID: | 8752221 |