Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2015 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | University of Ljubljana, Faculty of Education |
UDK: | 159.9.019.4:373.2 |
COBISS: |
10535753
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 823 |
Št. prenosov: | 266 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu |
Sekundarni povzetek: | Namen prispevka je prikazati učinke petmesečnega uvajanja celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje vrtčevskih otrok. Vzorec je zajemal 52 otrok v eksperimentalni skupini in 48 otrok v kontrolni skupini, starih od 2,6 leta do 6 let. Predšolske vzgojiteljice, zadolžene za obe skupini otrok, so izpolnjevale slovensko različico Vprašalnika o socialnem vedenju otrok pred uvedbo celovitega induktivnega vzgojnega pristopa in po njej. Otroci v eksperimentalni skupini so dosegli boljše rezultate kot otroci v kontrolni skupini na petih od osmih osnovnih lestvic, nadalje na dveh od treh sestavljenih lestvic pa tudi v skupnem rezultatu socialne prilagojenosti. Sklenemo lahko, da je implementacija celovitega induktivnega vzgojnega pristopa pozitivno vplivala na različne vidike socialnega vedenja otrok. |
Sekundarne ključne besede: | predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;socialno vedenje;social behaviour;pre-school child;predšolski otrok; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta datoteke: | application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 53-69 |
Letnik: | ǂVol. ǂ5 |
Zvezek: | ǂno. ǂ1 |
Čas izdaje: | 2015 |
DOI: | 10.26529/cepsj.154 |
ID: | 8752221 |