diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
Aleksandra Mikić (Author), Borut Werber (Mentor), Anja Žnidaršič (Co-mentor)

Abstract

V diplomskem delu je raziskan vpliv metod spletnega oglaševanja na uporabnike. V teoretičnem delu je predstavljeno spletno oglaševanje, njegove lastnosti, metode in načini merjenja učinkovitosti oglaševanja. Splet je danes med podjetji najbolj priljubljen marketinški medij, kakšen pa je njegov vpliv na spletne uporabnike, podrobneje predstavijo rezultati raziskave, izvedene s spletnim anketnim vprašalnikom. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni vedenjski vzorci spletnih uporabnikov in ugotovitev, da je večina uporabnikov že izvedla nakup prek spleta. Hkrati je mogoče opaziti, da ženske v povprečju pogosteje pregledujejo spletna oglasna sporočila kot moški. Rezultati pokažejo, da uporabniki spletne oglase najpogosteje pregledujejo prek elektronske pošte, spletnih iskalnikov in socialnega omrežja Facebook. Kot najbolj moteče lastnosti spletnega oglaševanja uporabniki dojemajo pojavna okna, zavajajoče podatke in nedovoljeno pridobivanje elektronskih naslovov uporabnikov.

Keywords

splet;oglaševanje;uporabniki;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [A. Mikić]
UDC: 004.42
COBISS: 7446547 Link will open in a new window
Views: 982
Downloads: 138
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: THE IMPACT OF ONLINE ADVERTISING ON USERS
Secondary abstract: This diploma is researching the influence of online advertising methods on internet users. In the theoretical part are presented online advertising, its features, methods and effectiveness measuring. Internet is currently the most popular marketing media between companies. Impact of online advertising on internet users is more specifically presented in research results, gained with online questionnaire. In the practical part of this diploma are presented behavioral habits of online users and findings that majority of internet users have already made their online shopping decision. Research results also show that women review online advertising messages more often than men. Web users often review online ads on social network Facebook, on e-mail or with search engine. As the most disturbing features users define pop-up windows, misleading information and unauthorized collecting of electronic addresses of the users.
Secondary keywords: web;advertising;users;advertising tools;messages;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: 54 f.
ID: 8752931
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov