skupinsko magistrsko delo
Andrej Rožanec (Avtor), Martina Sojer (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Vpliv spletnega oglaševanja na število rezervacij v dejavnosti turizma na primeru dveh izbranih podjetij

Ključne besede

turizem;trženje;strategija trženja;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;meritve;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Rozanec
UDK: 659.1
COBISS: 22684390 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 619
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of online advertising on the number of reservations in the case of two chosen companies in tourism
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;marketing strategy;electronic marketing;information technology;measurements;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 104, 16 str.
ID: 9124945
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, magistrsko delo
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole