diplomsko delo
Jasna Hojak (Author), Božidar Opara (Mentor)

Abstract

Ali inkluzivna paradigma odpira tudi možnosti za vključevanje otrok z downovim sindromom v redno osnovno šolo?

Keywords

otroci z downovim sindromom;starši otrok z downovim sindromom;predšolska vzgoja;osnovnošolsko izobraževanje;inkluzija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
Publisher: [J. Hojak]
UDC: 376:616.896(043.2)
COBISS: 1536870596 Link will open in a new window
Views: 3408
Downloads: 148
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Pages: [7], 20 str.
ID: 8760280