diplomsko delo
Jasna Hojak (Avtor), Božidar Opara (Mentor)

Povzetek

Ali inkluzivna paradigma odpira tudi možnosti za vključevanje otrok z downovim sindromom v redno osnovno šolo?

Ključne besede

otroci z downovim sindromom;starši otrok z downovim sindromom;predšolska vzgoja;osnovnošolsko izobraževanje;inkluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Hojak]
UDK: 376:616.896(043.2)
COBISS: 1536870596 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3408
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [7], 20 str.
ID: 8760280