magistrsko delo
Irena Rebov (Author), Miha Kovač (Mentor)

Abstract

V magistrskem delu je predstavljen izobraževalni sistem v Sloveniji. Opredeljena je definicija učbenika in e-učbenika. Predstavljen je pojem učbeniški komplet. Predstavljeno je, kako se razume učbenike in učna sredstva v Sloveniji. Na kratko je predstavljeno založništvo učbenikov pred letom 1991. Spremembe pravilnikov o potrjevanju učbenikov kažejo na spremembe, ki so se pojavile na področju izdajanja učbenikov. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, kakšne so razlike v cenah izbranih učbeniških kompletov med osnovnimi šolami, in sicer za izbrani razred v šolskem letu 2011/2012. V empiričnem delu magistrske naloge se je s pomočjo analize dokumentov analiziralo sezname izbranih učbenikov in delovnih zvezkov, ki so jih predpisali na 60 predhodno izbranih osnovnih šolah. Ugotovljeno je bilo, da je največ razlik glede cen učbeniških kompletov med posameznimi šolami med učbeniškimi kompleti za prvi razred.

Keywords

založništvo;izobraževanje;osnovna šola;učbeniki;e-učbeniki;elektronsko gradivo;učbeniški kompleti;cena;izobraževalno založništvo;magistrska naloga bolonjskega programa;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FF - Faculty of Arts
Publisher: [I. Rebov]
UDC: 655.4/.5:37(043.2)
COBISS: 50409314 Link will open in a new window
Views: 1291
Downloads: 752
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: The master's thesis deals with education system in Slovenia. A textbook and ane-textbook are defined. The thesis also determines what a textbook set is. Furthermore, it is presented how textbooks and education tools are understood in Slovenia. A few words are dedicated to textbook publishing before 1991. The thesis presents changes in Rules on textbook validation. The purpose of the master's thesis is to find out the differences in prices of the selected textbook sets among primary schools for the school year 2011/2012. The empirical part gives analyses of the selected textbooks and workbooks at 60 different primary schools previously chosen. The findings show that most changes are seen in prices among textbook sets for class 1.
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Mag. delo, Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, študijski program Založniški študij
Pages: 116 f.
ID: 8890214