magistrsko delo
Lara Žabkar (Avtor), Miha Kovač (Mentor)

Povzetek

Magistrska naloga obravnava elektronska učna gradiva, namenjena učencem in učiteljem osnovnih šol. Pri pisanju se avtorica naloge osredotoča na stopnje interaktivnosti gradiv in s primerjalno analizo ugotavlja, katerih stopenj interaktivnosti je več, katera gradiva spadajo v več kot eno stopnjo, ali je bila priprava gradiv delno financirana s strani države, kdo vse je nosilec odgovornosti za pripravljena gradiva, kakšnih oblik dostopa do gradiv je največ, kateri predmeti in razredi so najbolj zastopani ter kakšne vrste gradiv so namenjene samo za učitelje.

Ključne besede

elektronska gradiva;e-gradiva;e-učbeniki;šolsko založništvo;osnovna šola;bolonjske magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Žabkar]
UDK: 655.4:373.3(497.4)(043.2)
COBISS: 65713762 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 930
Št. prenosov: 394
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The MA dissertation discusses digital learning tools for students and teachers in primary schools. The author focuses on levels of interactivity of these learning tools. By using comparative analyses, the author describes which levels of interactivity are more prominent, which learning tools belong to which level, was the preparation of learning tools partly financed by the state, what kind of access is needed for accessing these learning tools, which classes have the most learning tools available and what kind of tools were produced for teachers.
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo
Strani: 74 f.
ID: 10915217