Darjo Felda (Author), Mara Cotič (Author)

Abstract

Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike

Keywords

izobraževalni sistem;visokošolski študijski programi;Univerza na Primorskem;Republika Slovenija;visoko šolstvo;program Razredni pouk;poučevanje matematike;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
UDC: 378:51(497.4)
COBISS: 1537640900 Link will open in a new window
Views: 2867
Downloads: 73
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 189-198
ID: 9057759
Recommended works:
, preliminarna analiza zastopanosti splošnih kompetenc pri študentih in diplomantih izbranega študijskega programa druge stopnje na Fakulteti za Management Univerze na Primorskem