Darjo Felda (Avtor), Mara Cotič (Avtor)

Povzetek

Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike

Ključne besede

izobraževalni sistem;visokošolski študijski programi;Univerza na Primorskem;Republika Slovenija;visoko šolstvo;program Razredni pouk;poučevanje matematike;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 378:51(497.4)
COBISS: 1537640900 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2867
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 189-198
ID: 9057759