Mihael Gojkošek (Author), Josip Sliško (Author), Gorazd Planinšič (Author)

Abstract

Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?

Keywords

fizika;knowledge;learning;naravoslovje;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;prizmatična folija;science education;transfer znanja;učitelj;učne metode;znanje;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FMF - Faculty of Mathematics and Physics
Publisher: Pedagoška fakulteta Univerze
UDC: 37.091.3:53
COBISS: 9834569 Link will open in a new window
ISSN: 1855-9719
Parent publication: CEPS journal
Views: 1017
Downloads: 293
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?
Secondary keywords: naravoslovje;fizika;učne metode;prizmatična folija;transfer znanja;science education;learning;knowledge;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;znanje;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 9-28
Volume: ǂVol. ǂ3
Issue: ǂno. ǂ3
Chronology: 2013
ID: 9110229
Recommended works:
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available