Povzetek

Do learning activities improve studentsʼ ability to construct explanatory models with a prism foil problem?

Ključne besede

fizika;knowledge;learning;naravoslovje;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;prizmatična folija;science education;transfer znanja;učitelj;učne metode;znanje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.091.3:53
COBISS: 9834569 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 1017
Št. prenosov: 293
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?
Sekundarne ključne besede: naravoslovje;fizika;učne metode;prizmatična folija;transfer znanja;science education;learning;knowledge;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;znanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 9-28
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2013
ID: 9110229
Priporočena dela:
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu