Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2013 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko |
Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDK: | 37.091.3:53 |
COBISS: | 9834569 |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 1017 |
Št. prenosov: | 293 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije? |
Sekundarne ključne besede: | naravoslovje;fizika;učne metode;prizmatična folija;transfer znanja;science education;learning;knowledge;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;znanje; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 9-28 |
Letnik: | ǂVol. ǂ3 |
Zvezek: | ǂno. ǂ3 |
Čas izdaje: | 2013 |
ID: | 9110229 |