Abstract
V učnih načrtih vseh naravoslovnih predmetov v osnovni šoli so poudarjeni tudi procesni učni cilji, ki jih dosegamo s primernimi oblikami dela. Dokumenti omenjajo spretnosti, ki jih učenci razvijajo ob vodenem in samostojnem eksperimentiranju in raziskovanju, pa tudi sicer priporočajo, naj čim več znanja učenci pridobijo izkustveno, ob opazovalnem, eksperimentalnem in raziskovalnem delu. Kljub temu se učitelji za take oblike dela ne odločajo tako pogosto, kot bi si želeli. Razlogov je več, eden od verjetnih je pomanjkanje primernih, enostavnih, poceni, nadomestljivih in kompletnih eksperimentalnih pripomočkov.
Keywords
naravoslovni pouk;naravoslovje;eksperimenti;učni pripomočki;osnovne šole;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2015 |
| Typology: |
1.04 - Professional Article |
| Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
| Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
| UDC: |
37.091.6:5 |
| COBISS: |
10587465
|
| ISSN: |
1318-9670 |
| Views: |
1471 |
| Downloads: |
186 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Secondary keywords: |
science education;primary education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;osnovnošolski pouk; |
| File type: |
application/pdf |
| Type (COBISS): |
Article |
| Pages: |
str. 28-29 |
| Volume: |
ǂLetn. ǂ19 |
| Issue: |
ǂšt. ǂ3 |
| Chronology: |
pomlad 2015 |
| ID: |
9120155 |