Barbara Rovšek (Author), Barbara Rovšek (Photographer)

Abstract

V učnih načrtih vseh naravoslovnih predmetov v osnovni šoli so poudarjeni tudi procesni učni cilji, ki jih dosegamo s primernimi oblikami dela. Dokumenti omenjajo spretnosti, ki jih učenci razvijajo ob vodenem in samostojnem eksperimentiranju in raziskovanju, pa tudi sicer priporočajo, naj čim več znanja učenci pridobijo izkustveno, ob opazovalnem, eksperimentalnem in raziskovalnem delu. Kljub temu se učitelji za take oblike dela ne odločajo tako pogosto, kot bi si želeli. Razlogov je več, eden od verjetnih je pomanjkanje primernih, enostavnih, poceni, nadomestljivih in kompletnih eksperimentalnih pripomočkov.

Keywords

naravoslovni pouk;naravoslovje;eksperimenti;učni pripomočki;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.6:5
COBISS: 10587465 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1471
Downloads: 186
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;primary education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;osnovnošolski pouk;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 28-29
Volume: ǂLetn. ǂ19
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2015
ID: 9120155
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available