Dušan Krnel (Avtor), Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

Že dolgo učitelji vedo, da morajo učno uro nekako začeti: “Danes se bomo učili o …”. Nato sledijo razlage: to se zgodi zato, ker …, opisovanja in pripovedovanja ali različne dejavnosti. Na koncu pa sledi zaključek z utrjevanjem in preverjanjem: “Kaj smo se danes naučili”? Z razvojem pedagoških ved so učni koraki ali učne sekvence postale vse bolj premišljene in učne ure vse bolj strukturirane.

Ključne besede

naravoslovni pouk;učne metode;učenje z raziskovanjem;konstruktivistična načela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:5
COBISS: 12478281 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 394
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 8-13
Letnik: ǂLetn. ǂ23
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: pomlad 2019
ID: 11162245
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, sadje in zelenjava
, sadje in zelenjava