Dušan Krnel (Avtor)

Povzetek

Če pa se želimo z zgodbami poučevati naravoslovje, uporabljamo zgodbe drugače. Zlasti pri zgodnjem naravoslovju so zgodbice in pripovedke lahko sredstvo, s katerim otroke vpeljemo v naravoslovne dejavnosti.

Ključne besede

naravoslovni pouk;učne metode;pripovedovanje zgodb;narativno mišljenje;motivacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 54644995 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 204
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 10-11
Letnik: ǂLetn. ǂ25
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2021
ID: 12660872
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu