diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
Mojca Pirnar (Author), Eva Jereb (Mentor)

Abstract

V diplomskem delu so predstavljeni Zasebni vrtec Sonček d. o. o., redni letni razgovori in prizadevanja zaposlenih v vrtcu za implementacijo le-tega v redno prakso. V prvem delu smo podali teoretično podlago rednih letnih razgovorov. Predstavili smo njihov pomen za organizacijo in opredelili vsebino razgovora. V nadaljevanju smo opisali postopek uvedbe rednega letnega razgovora in ključne elemente, ki so temelj za uspeh tovrstnega orodja vodenja. Podali smo teoretične osnove priprave in izvedbe razgovorov, opredelili dejavnosti, ki potekajo pred izvedbo in tudi po njihovi izvedbi, ter se dotaknili pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno uvedbo razgovora. V praktičnem delu naloge smo predstavili Zasebni vrtec Sonček d. o. o., in njihov način uvedbe rednih letnih razgovorov v prakso. Na podlagi ugotovitev o dosedanjih izkušnjah zaposlenih smo skušali določiti kritične točke, ki so v preteklosti botrovale neuspehu, in podati predlog uvedbe celotnega sistema rednih letnih razgovorov. Izhodišče za obravnavo situacije smo oblikovali s pomočjo ovrednotenih podatkov ankete o preteklih izkušnjah z rednimi letnimi razgovori, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v organizaciji. Ker gre za dokaj mlado organizacijo in posledično kader, ki nima dolgoletnih izkušenj znotraj omenjene ustanove, smo se osredotočili na splošna dejstva, ki vplivajo na zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo zaposlenih s tovrstno komunikacijo ne glede na to, ali so v rednih letnih razgovorih sodelovali v času zaposlitve v sedanji organizaciji ali pri preteklih delodajalcih.

Keywords

redni letni razgovori;vodja;sodelavec;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [M. Pirnar]
UDC: 331.103
COBISS: 7607571 Link will open in a new window
Views: 1031
Downloads: 126
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: REGULAR ANNUAL INTERVIEW IN ZASEBNI VRTEC SONČEK, VARSTVO, VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE D.O.O.
Secondary abstract: The thesis deals with the Private Kindergarten Sonček d. o. o., the annual performance review and the kindergarten's effort to implement it on a regular basis. The first part of the thesis presents the theoretical background of annual performance reviews and touches on their significance for the organisation and the content of such reviews. Moreover, it provides insight into the process of implementing annual performance reviews and discusses the key elements contributing to the success of this management tool. It contains the theoretical basics for the preparation and implementation of reviews, defines the activities prior to and after the review, and explores the conditions that need to be observed for a successful review. The practical part of the thesis presents the Private Kindergarten Sonček d. o. o., and its process of introducing annual performance reviews into the regular practice. We used our findings regarding the experience of the employees as the basis for the critical points that proved to be instrumental in past failure. The goal was to provide a proposal for the introduction of the entire system of annual performance reviews. The starting point for the research was developed using assessed results of a survey among the employees of the organisation on their previous experience with annual performance reviews. The organisation and its staff are relatively young and lack long-term experience within the organisation. To this end, we focused on more general facts influencing the (dis)satisfaction of the employees with this type of communication, examining whether they took part in annual performance reviews in this organisation or previous employment or not.
Secondary keywords: annual performance review;manager;co-worker;communication;motivation;kindergarten;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: 55 f., pril.
ID: 9140694
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov