diplomski projekt

Abstract

Podoba turistične destinacije je v marketingu ključni kriterij tržne moči konkurentov, ki odločilno vpliva na turiste. Da bi si turisti ustvarili realno sliko, oziroma podobo o tej turistični destinaciji, morajo potovalne agencije s svojimi vizualnimi pripomočki (npr. katalogi), pri turistu ustvariti zanimanje za izbiro te destinacije.

Keywords

turizem;turistične destinacije;potovalne agencije;turistične agencije;terminologija;Nemčija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [P. Zagožen]
UDC: 338.48
COBISS: 12574492 Link will open in a new window
Views: 693
Downloads: 66
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Analysis of Germany's image as a tourism destination in catalogues of selected Slovene travel agency
Secondary abstract: Das Gesamtbild einer touristischen Destination ist im Marketing eines der wichtigsten Kriterien der Marktmacht der Konkurrenz. Diese hat eine entscheidende Auswirkung auf die potentiellen Touristen. Damit sich die potentiellen Touristen ein reales Bild oder ein so gennantes Gesamtbild schaffen können, müssen die Reisebüros mit ihren Anschaungsmaterialien (z. B. Katalogen) bei den potentiellen Touristen ein Interesse bei der Auswahl des Zielortes (der touristischen Destination) wecken.
Secondary keywords: Gesamtbild einer touristischen Destination;Katalog;Reisebüro;terminologisches Wörterbuch.;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Final seminar paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Pages: III, 33 str., 1 str. pril.
ID: 9149632