diplomski projekt

Povzetek

Podoba turistične destinacije je v marketingu ključni kriterij tržne moči konkurentov, ki odločilno vpliva na turiste. Da bi si turisti ustvarili realno sliko, oziroma podobo o tej turistični destinaciji, morajo potovalne agencije s svojimi vizualnimi pripomočki (npr. katalogi), pri turistu ustvariti zanimanje za izbiro te destinacije.

Ključne besede

turizem;turistične destinacije;potovalne agencije;turistične agencije;terminologija;Nemčija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [P. Zagožen]
UDK: 338.48
COBISS: 12574492 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 693
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of Germany's image as a tourism destination in catalogues of selected Slovene travel agency
Sekundarni povzetek: Das Gesamtbild einer touristischen Destination ist im Marketing eines der wichtigsten Kriterien der Marktmacht der Konkurrenz. Diese hat eine entscheidende Auswirkung auf die potentiellen Touristen. Damit sich die potentiellen Touristen ein reales Bild oder ein so gennantes Gesamtbild schaffen können, müssen die Reisebüros mit ihren Anschaungsmaterialien (z. B. Katalogen) bei den potentiellen Touristen ein Interesse bei der Auswahl des Zielortes (der touristischen Destination) wecken.
Sekundarne ključne besede: Gesamtbild einer touristischen Destination;Katalog;Reisebüro;terminologisches Wörterbuch.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 33 str., 1 str. pril.
ID: 9149632