Barbara Bajd (Author)

Abstract

V učnem načrtu za 6. razred osnovne šole je zapisano: »Učenci razvrstijo rastline v bližnjem ekosistemu v širše sistematske kategorije z uporabo določevalnih ključev.« V učnem načrtu za 7. razred pa je zapisano: »Učenci razvrstijo živali v bližnjem ekosistemu v širše sistematske kategorije z uporabo določevalnih ključev.« Pri tem ni mišljeno, da bi učenci uporabljali strokovne ključe za določanje organizmov, ki so včasih za branje in razpoznavanje različnih organizmov celo za strokovnjake zelo zahtevni, ampak je mišljeno, da se učenci seznanijo, kako so sestavljeni ključi in kako jih beremo. Učenci ne spoznavajo samo imen različnih organizmov, ampak razvijajo tudi naravoslovne postopke in spoznavajo pestrost živega sveta.

Keywords

naravoslovni pouk;biologija;določevalni ključi;učne metode;razredni pouk;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:57
COBISS: 11051849 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 765
Downloads: 108
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: biology;science education;biologija;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 4-9
Volume: ǂLetn. ǂ20
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2016
ID: 9170198