Barbara Bajd (Avtor)

Povzetek

V učnem načrtu za 6. razred osnovne šole je zapisano: »Učenci razvrstijo rastline v bližnjem ekosistemu v širše sistematske kategorije z uporabo določevalnih ključev.« V učnem načrtu za 7. razred pa je zapisano: »Učenci razvrstijo živali v bližnjem ekosistemu v širše sistematske kategorije z uporabo določevalnih ključev.« Pri tem ni mišljeno, da bi učenci uporabljali strokovne ključe za določanje organizmov, ki so včasih za branje in razpoznavanje različnih organizmov celo za strokovnjake zelo zahtevni, ampak je mišljeno, da se učenci seznanijo, kako so sestavljeni ključi in kako jih beremo. Učenci ne spoznavajo samo imen različnih organizmov, ampak razvijajo tudi naravoslovne postopke in spoznavajo pestrost živega sveta.

Ključne besede

naravoslovni pouk;biologija;določevalni ključi;učne metode;razredni pouk;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:57
COBISS: 11051849 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 765
Št. prenosov: 108
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: biology;science education;biologija;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 4-9
Letnik: ǂLetn. ǂ20
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: pomlad 2016
ID: 9170198