diplomsko delo univerzitetnega študija
Maša Haramija (Author), Maja Turnšek (Mentor)

Abstract

Zgodbe predstavljajo velik turistični tržni potencial za promocijo turizma v zdraviliških občinah. V zaključnem delu smo ugotavljali različne uporabe zgodb na spletnih straneh zdraviliških občin in na spletnih straneh javnih zavodov, financiranih s strani občin, ki jih občine uporabljajo za namene turistične promocije. Analizirali smo 21 spletnih strani s pomočjo analize besedila in analize diskurza. Ugotovili smo, da zdraviliške občine na svojih spletnih straneh ne uporabljajo pravih zgodb. Zgolj 1 % vseh analiziranih zgodb je vseboval elemente zgodbarjenja, vse ostale enote naše analize pa so bili le opisi, povezani s turizmom. Krovna in top podporna zgodba o slovenskih vodah pripovedujeta o pomembnosti in zdravilnosti vode za Slovenijo. Glede na to, da smo analizirali spletne strani zdraviliških občin, katerih osrednja tema je voda, bi lahko izbrane občine na svoje spletne strani vključile več zgodb, ki bi dokazovale pomembnost vode za tovrstno območje. Pomembno je, da zdraviliške občine začnejo razvijati nove inovativne turistične produkte ali že obstoječe produkte bolje promovirajo skozi zgodbe in jih povežejo s krovno zgodbo o slovenskih vodah.

Keywords

zdraviliški turizem;pripovedovanje zgodb;turistična promocija;diskurzivna analiza;diplomske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FT - Faculty of Tourism
Publisher: [M. Haramija]
UDC: 338.48-6:615.8(043.2)
COBISS: 2048162387 Link will open in a new window
Views: 1395
Downloads: 226
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: STORYTELLING IN TOURISM PROMOTION IN HEALTH (SPA) RESORSTS
Secondary abstract: The stories represent a great potential market for tourism promotion in health municipalities. We analysed the use of different stories on websites of those municipalities. We also examined the websites of public institutions used by health resorts for purpose of tourism promotion. In our analysis of 21 webpages with use of text and discourse analysise we concluded that health resorts don't use real stories on their sites. Only 1% of all analyzed stories contained elements of storytelling, other units of our analysis were only descriptions related to tourism. Parent and supporting story of Slovenian waters tell about the importance of healing water for Slovenia. In view of our analysis of health municipalities, whose central theme is water, we come to the conclusion that selected health resorts should include more stories on their websites to prove importance of water in their area. It is important that health municipalities begin to develop innovative new tourist products or better promote existing products trough storytelling and connect those stories to the parent story of Slovenian waters.
Secondary keywords: storytelling;health resorts;discourse analysis;tourist promotion;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Pages: IX, 96 f.
ID: 9170542
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija