diplomsko delo univerzitetnega študija
Maša Haramija (Avtor), Maja Turnšek (Mentor)

Povzetek

Zgodbe predstavljajo velik turistični tržni potencial za promocijo turizma v zdraviliških občinah. V zaključnem delu smo ugotavljali različne uporabe zgodb na spletnih straneh zdraviliških občin in na spletnih straneh javnih zavodov, financiranih s strani občin, ki jih občine uporabljajo za namene turistične promocije. Analizirali smo 21 spletnih strani s pomočjo analize besedila in analize diskurza. Ugotovili smo, da zdraviliške občine na svojih spletnih straneh ne uporabljajo pravih zgodb. Zgolj 1 % vseh analiziranih zgodb je vseboval elemente zgodbarjenja, vse ostale enote naše analize pa so bili le opisi, povezani s turizmom. Krovna in top podporna zgodba o slovenskih vodah pripovedujeta o pomembnosti in zdravilnosti vode za Slovenijo. Glede na to, da smo analizirali spletne strani zdraviliških občin, katerih osrednja tema je voda, bi lahko izbrane občine na svoje spletne strani vključile več zgodb, ki bi dokazovale pomembnost vode za tovrstno območje. Pomembno je, da zdraviliške občine začnejo razvijati nove inovativne turistične produkte ali že obstoječe produkte bolje promovirajo skozi zgodbe in jih povežejo s krovno zgodbo o slovenskih vodah.

Ključne besede

zdraviliški turizem;pripovedovanje zgodb;turistična promocija;diskurzivna analiza;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [M. Haramija]
UDK: 338.48-6:615.8(043.2)
COBISS: 2048162387 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1395
Št. prenosov: 226
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: STORYTELLING IN TOURISM PROMOTION IN HEALTH (SPA) RESORSTS
Sekundarni povzetek: The stories represent a great potential market for tourism promotion in health municipalities. We analysed the use of different stories on websites of those municipalities. We also examined the websites of public institutions used by health resorts for purpose of tourism promotion. In our analysis of 21 webpages with use of text and discourse analysise we concluded that health resorts don't use real stories on their sites. Only 1% of all analyzed stories contained elements of storytelling, other units of our analysis were only descriptions related to tourism. Parent and supporting story of Slovenian waters tell about the importance of healing water for Slovenia. In view of our analysis of health municipalities, whose central theme is water, we come to the conclusion that selected health resorts should include more stories on their websites to prove importance of water in their area. It is important that health municipalities begin to develop innovative new tourist products or better promote existing products trough storytelling and connect those stories to the parent story of Slovenian waters.
Sekundarne ključne besede: storytelling;health resorts;discourse analysis;tourist promotion;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: IX, 96 f.
ID: 9170542
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija