na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
Zoran Božič (Author)

Abstract

Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po modelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje primer učne verige, ki Tantadrujevo iskanje sreče povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.

Keywords

slovenska književnost;didaktika;tesno branje;domače branje;Kosmač;Ciril;1910-1980;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UNG - University of Nova Gorica
UDC: 37.091.3:821.163.6-14.09 Kosmač C.
COBISS: 4659451 Link will open in a new window
ISSN: 2217-5210
Views: 3984
Downloads: 0
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Serbian (cirilic)
URN: URN:SI:UNG
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 135-151
Volume: ǂVol. ǂ7
Issue: ǂno. ǂ1
Chronology: 2016
ID: 9576625
Recommended works:
, na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
, gradivo
, ponazoritev s Cankarjevimi Hlapci
, (učna veriga)
, no subtitle data available