na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
Zoran Božič (Avtor)

Povzetek

Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po modelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje primer učne verige, ki Tantadrujevo iskanje sreče povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.

Ključne besede

slovenska književnost;didaktika;tesno branje;domače branje;Kosmač;Ciril;1910-1980;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
UDK: 37.091.3:821.163.6-14.09 Kosmač C.
COBISS: 4659451 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 2217-5210
Št. ogledov: 3984
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Srbski jezik (cirilica)
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 135-151
Letnik: ǂVol. ǂ7
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2016
ID: 9576625
Priporočena dela:
, na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
, gradivo
, ponazoritev s Cankarjevimi Hlapci
, (učna veriga)
, ni podatka o podnaslovu