Tina Fabijan (Author), Gregor Torkar (Author)

Abstract

Za zavedanje o negativnih posledicah prekomerne izpostavljenosti ultravijoličnemu (UV) sevanju je pomembno tudi ozaveščanje učencev. S to tematiko se učenci prvič podrobneje srečajo v petem razredu pri predmetu Naravoslovje in tehnika, ko obravnavajo skrb za zdravje in utemeljujejo pomen varnega sončenja. V nadaljevanju je opisan preprost poskus, ki lahko učiteljem pomaga pri nazornem prikazu učinkovitosti sredstev za zaščito pred UVsevanjem.

Keywords

naravoslovni pouk;naravoslovje;učne metode;poskusi;UV sevanje;zaščita;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:52-74
COBISS: 11483465 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 594
Downloads: 108
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 6-7
Volume: ǂLetn. ǂ21
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2017
ID: 9593037
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available