Tina Fabijan (Avtor), Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

Za zavedanje o negativnih posledicah prekomerne izpostavljenosti ultravijoličnemu (UV) sevanju je pomembno tudi ozaveščanje učencev. S to tematiko se učenci prvič podrobneje srečajo v petem razredu pri predmetu Naravoslovje in tehnika, ko obravnavajo skrb za zdravje in utemeljujejo pomen varnega sončenja. V nadaljevanju je opisan preprost poskus, ki lahko učiteljem pomaga pri nazornem prikazu učinkovitosti sredstev za zaščito pred UVsevanjem.

Ključne besede

naravoslovni pouk;naravoslovje;učne metode;poskusi;UV sevanje;zaščita;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:52-74
COBISS: 11483465 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 594
Št. prenosov: 108
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 6-7
Letnik: ǂLetn. ǂ21
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2017
ID: 9593037
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu