diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Nadja Žvab (Author), Boštjan Gomišček (Mentor)

Abstract

Reklamacija kot dejavnik izboljševanja kakovosti storitev v turizmu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija

Keywords

kakovost storitev;turizem;reklamacije;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Kranj
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [N. Žvab]
UDC: 005.1
COBISS: 4523795 Link will open in a new window
Views: 2878
Downloads: 415
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Pages: 49 f.
Keywords (UDC): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management theory;teorija menedžmenta;
ID: 983962
Recommended works:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, družbeno odgovorno poslovanje na primeru podjetja Si.mobil
, diplomsko delo univerzitetnega študija