diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Nadja Žvab (Avtor), Boštjan Gomišček (Mentor)

Povzetek

Reklamacija kot dejavnik izboljševanja kakovosti storitev v turizmu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija

Ključne besede

kakovost storitev;turizem;reklamacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [N. Žvab]
UDK: 005.1
COBISS: 4523795 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2878
Št. prenosov: 415
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 49 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management theory;teorija menedžmenta;
ID: 983962
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, družbeno odgovorno poslovanje na primeru podjetja Si.mobil
, diplomsko delo univerzitetnega študija