diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Igor Hajdarović (Author), Stojan Kravanja (Mentor), Boris Visočnik (Co-mentor)

Abstract

Namen diplomskega dela je bila zasnova in analiza visečega železniškega jeklenega mostu razpona 75 m. Dolžina celotnega mostu znaša 125 m, širina pa 6 m. Pilona višine 30 m sta vpeta v temelje in preko njih potekata dva glavna nosilna kabla premera 200 mm. Preko vešalk premera 60 mm je na glavna nosilna kabla pritrjena vozna konstrukcija, ki je sestavljena iz primarnih jeklenih vzdolžnih nosilcev, sekundarnih jeklenih vzdolžnih nosilcev pod vozno konstrukcijo in jeklenih prečnih nosilcev ter jeklenih diagonal. Uporabili smo jeklo S 355. V uvodu je podana kratka zgodovina železniških visečih mostov in pregled najbolj zanimivih že obstoječih visečih mostov po svetu. Opisana je teorija visečih mostov in podane so enačbe za izračun jeklenih konstrukcij po Eurocodu 3. Na koncu diplomskega dela je izračunana masa celotne mostne konstrukcije in materialni stroški za izdelavo.

Keywords

gradbeništvo;jeklene konstrukcije;viseči železniški most;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Publisher: [I. Hajdarović]
UDC: 624.014.2(043.2)
COBISS: 14095894 Link will open in a new window
Views: 3009
Downloads: 280
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Suspension steel train bridge over the span of 75 m
Secondary abstract: The purpose of this diploma work is the design and the structural analysis of the steel suspension train bridge over the span of 75 m. The whole length of the bridge is 125 m and width of the bridge is 6.0 m. The pylons are 30 m height with main cables 200 mm of diameter hanged over them. The deck of the bridge is made of steel beams. Steel is S 355. A short review of the history of the railway suspension bridge and most popular bridges over the world, the theory of suspension bridge and basic equations for calculating steel structures are described in the preface. European standard Eurocode 1 and 3 were used. The self- weight and self-manufacturing cost of bridge are calculated at the end of diploma.
Secondary keywords: civil engineering;steel construction;suspension train bridge;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo
Pages: XI, 166 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;engineering;technology in general;inženirstvo;tehnologija na splošno;civil and structural engineering in general;gradbena tehnika;gradbeništvo;structures and structural parts according to material and method of construction;nosilne konstrukcije in deli nosilne konstrukcije po gradivu [materialu] in načinu gradnje;
ID: 988398
Recommended works:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa