diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Igor Hajdarović (Avtor), Stojan Kravanja (Mentor), Boris Visočnik (Komentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je bila zasnova in analiza visečega železniškega jeklenega mostu razpona 75 m. Dolžina celotnega mostu znaša 125 m, širina pa 6 m. Pilona višine 30 m sta vpeta v temelje in preko njih potekata dva glavna nosilna kabla premera 200 mm. Preko vešalk premera 60 mm je na glavna nosilna kabla pritrjena vozna konstrukcija, ki je sestavljena iz primarnih jeklenih vzdolžnih nosilcev, sekundarnih jeklenih vzdolžnih nosilcev pod vozno konstrukcijo in jeklenih prečnih nosilcev ter jeklenih diagonal. Uporabili smo jeklo S 355. V uvodu je podana kratka zgodovina železniških visečih mostov in pregled najbolj zanimivih že obstoječih visečih mostov po svetu. Opisana je teorija visečih mostov in podane so enačbe za izračun jeklenih konstrukcij po Eurocodu 3. Na koncu diplomskega dela je izračunana masa celotne mostne konstrukcije in materialni stroški za izdelavo.

Ključne besede

gradbeništvo;jeklene konstrukcije;viseči železniški most;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [I. Hajdarović]
UDK: 624.014.2(043.2)
COBISS: 14095894 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3009
Št. prenosov: 280
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Suspension steel train bridge over the span of 75 m
Sekundarni povzetek: The purpose of this diploma work is the design and the structural analysis of the steel suspension train bridge over the span of 75 m. The whole length of the bridge is 125 m and width of the bridge is 6.0 m. The pylons are 30 m height with main cables 200 mm of diameter hanged over them. The deck of the bridge is made of steel beams. Steel is S 355. A short review of the history of the railway suspension bridge and most popular bridges over the world, the theory of suspension bridge and basic equations for calculating steel structures are described in the preface. European standard Eurocode 1 and 3 were used. The self- weight and self-manufacturing cost of bridge are calculated at the end of diploma.
Sekundarne ključne besede: civil engineering;steel construction;suspension train bridge;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo
Strani: XI, 166 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;engineering;technology in general;inženirstvo;tehnologija na splošno;civil and structural engineering in general;gradbena tehnika;gradbeništvo;structures and structural parts according to material and method of construction;nosilne konstrukcije in deli nosilne konstrukcije po gradivu [materialu] in načinu gradnje;
ID: 988398
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa