diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Vesna Prapotnik (Author), Krista Rizman Žalik (Mentor), Domen Mongus (Co-mentor)

Abstract

V filmih in računalniških igrah pogosto uporabljamo upodobitve vode, ki z vedno naprednejšimi rešitvami postaja zelo podobna vodi iz resničnega sveta. Upodobitve omogočajo računalniški programi, ki so sposobni z naprednimi metodami realistično upodobiti učinke gibanja vodne. V ta namen najpogosteje uporabljamo tehniko sistema delcev, ki jo v tem diplomskem delu podrobneje predstavimo. Za modeliranje in upodobitve vode uporabimo modelirnik Cinema 4D in RealFLow. V diplomskem delu prikažemo različne načine upodobitve tekoče vode in ugotovimo, v katerih primerih posamezni načini dajo najboljše upodobitve vode.

Keywords

grafično modeliranje;modelirnik Cinema 4D;Realflow;upodabljanje tekoče vode;gibanje vode;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: [V. Prapotnik]
UDC: 004.92:531.134(043.2)
COBISS: 16513558 Link will open in a new window
Views: 5290
Downloads: 106
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Modeling the movement of water in Cinema 4D and Realflow
Secondary abstract: In movies and computer games we often use water graphic models, which are progressively becoming very similar to the real world water. Rendering a realistic water motion is carried by advanced methods within graphic modeling software. For this purposes we most often use particle systems technique which is also explained in detail in this diploma work.. For modeling and animation I use Cinema 4D graphic modeling application and its plug-in RealFlow. In this diploma thesis different approaches for modeling flowing water are explained and their various case effectiveness is examined.
Secondary keywords: Cinema 4D;plug-in RealFlow;graphic modeling application;water movement;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Pages: VIII, 29 f.
Keywords (UDC): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;application-oriented computer-based techniques;računalniške tehnike za namensko rabo;aplikativno usmerjene računalniško podprte tehnike;computer graphics;računalniška grafika;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;physics;fizika;general mechanics;mechanics of solid and rigid bodies;splošna mehanika;mehanika trdnih in togih teles;kinematics;mathematical-mechanical geometry of motion;
ID: 994856
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, no subtitle data available
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa