diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Vesna Prapotnik (Avtor), Krista Rizman Žalik (Mentor), Domen Mongus (Komentor)

Povzetek

V filmih in računalniških igrah pogosto uporabljamo upodobitve vode, ki z vedno naprednejšimi rešitvami postaja zelo podobna vodi iz resničnega sveta. Upodobitve omogočajo računalniški programi, ki so sposobni z naprednimi metodami realistično upodobiti učinke gibanja vodne. V ta namen najpogosteje uporabljamo tehniko sistema delcev, ki jo v tem diplomskem delu podrobneje predstavimo. Za modeliranje in upodobitve vode uporabimo modelirnik Cinema 4D in RealFLow. V diplomskem delu prikažemo različne načine upodobitve tekoče vode in ugotovimo, v katerih primerih posamezni načini dajo najboljše upodobitve vode.

Ključne besede

grafično modeliranje;modelirnik Cinema 4D;Realflow;upodabljanje tekoče vode;gibanje vode;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Prapotnik]
UDK: 004.92:531.134(043.2)
COBISS: 16513558 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5290
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Modeling the movement of water in Cinema 4D and Realflow
Sekundarni povzetek: In movies and computer games we often use water graphic models, which are progressively becoming very similar to the real world water. Rendering a realistic water motion is carried by advanced methods within graphic modeling software. For this purposes we most often use particle systems technique which is also explained in detail in this diploma work.. For modeling and animation I use Cinema 4D graphic modeling application and its plug-in RealFlow. In this diploma thesis different approaches for modeling flowing water are explained and their various case effectiveness is examined.
Sekundarne ključne besede: Cinema 4D;plug-in RealFlow;graphic modeling application;water movement;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 29 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;application-oriented computer-based techniques;računalniške tehnike za namensko rabo;aplikativno usmerjene računalniško podprte tehnike;computer graphics;računalniška grafika;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;physics;fizika;general mechanics;mechanics of solid and rigid bodies;splošna mehanika;mehanika trdnih in togih teles;kinematics;mathematical-mechanical geometry of motion;
ID: 994856
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa