diplomsko delo
Lilijana Belna (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena za podjetja, da lahko konkurirajo na trgu. Še posebej so odnosi s strankami pomembni za banke, ki so odvisne od svojih komitentov in njihovih želja. V čim večji meri bodo zadovoljile želje in potrebe svojih strank, več strank bodo obdržale in hkrati pridobile z vsako uspešno ponudbo nove stranke.

Ključne besede

odnosi s strankami;CRM;strateški management;informacijska tehnologija;informacijski sistemi;orodja;bančno poslovanje;storitve;upravljanje;obvladovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Gornja Radgona
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Belna]
UDK: 658.89:004
COBISS: 10718748 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1875
Št. prenosov: 111
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Information support for customer relationship management in banks
Sekundarni povzetek: Today we can say that customer relationship management is cruical for companies to successfully compete in the market. In particular, relations with customers are important for banks, wich depend on their customers and their wishes. In as much as possible to meet the wishes and needs of its customers, more customers will remain and at the same time gain from successful offer new customers.
Sekundarne ključne besede: CRM;customer;relationships;strategy;Information T4echnology;Data Warehouse;Data Mining;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 46 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;
ID: 1014865