diplomska naloga
Andreja Terčelj (Avtor), Borut Likar (Mentor)

Povzetek

Uvedba kontaktnega centra in CRM rešitve v podjetje

Ključne besede

kupci;odnosi s strankami;upravljanje;management;kontaktni center;informacijski sistemi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [A. Terčelj]
UDK: 658.89:004(043.2)
COBISS: 3596247 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2778
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VII, 59 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;
ID: 77290
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga