študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij
Maja Mežan (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij

Ključne besede

Instagram;vizualna vsebina;Tržno komuniciranje;Družbeni mediji;Blagovne znamke;Študije primerov;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Mežan]
UDK: 316.472.4(043.3)
COBISS: 34938461 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 940
Št. prenosov: 528
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Social media;Trademarks;Case studies;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 91 str.
ID: 10846748
Priporočena dela:
, študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij
, študija primera - Društvo Projekt človek
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika