diplomsko delo
Damjana Lampe (Avtor), Verena Koch (Mentor), Francka Lovšin (Komentor)

Povzetek

Zdravo prehranjevanje otrok in mladostnikov je v današnjem času predmet številnih raziskav, ki kažejo, da je število mladostnikov, ki so neustrezno prehranjeni, veliko. Razlog za to je tudi nezdravo prehranjevanje. Z izobraževanjem lahko vplivamo na osveščanje mladih, da se bodo pri izbiri živil odločali za bolj zdrave izbire. Učna uspešnost je med drugim odvisna tudi od izbire ustrezne metode dela. Prehranske karte omogočajo spoznavanje hranilne in energijske vrednosti živil, ustrezno kombiniranje živil in načrtovanje prehrane. Zasnovane so tako, da kombinirajo tekstovne in slikovne informacije (osnovni podatki, slike, prehranski semafor in porcije). Namen dela je bil ugotoviti učinkovitost kart pri obravnavi vsebine »mleko in mlečni izdelki«. Z raziskavo, v katero je bilo vključenih 28 osnovnošolcev, smo želela preveriti učinkovitost prehranskih kart v učnem procesu, pridobiti mnenje učencev o samih kartah (videz, informativnost) kot tudi mnenje, ali so se zaradi kart več naučili. Rezultat pedagoškega eksperimenta je pokazal pozitiven vpliv vključitve prehranskih kart v učni proces. Učencem so se karte zdele zanimive, menili so tudi, da so si zaradi aktivnosti, ki so vključevale karte, zapomnili več.

Ključne besede

didaktične igre;mleko in mlečni izdelki;prehranske karte;učenci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Lampe]
UDK: 612.39(043.2)
COBISS: 11706441 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 710
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Checking the effectiveness of nutrition cards
Sekundarni povzetek: Today, children and youth eating healthy is a topic of numerous researches showing that the number of improperly nourished young people is high, one of the reasons being unhealthy eating. By educating, we can influence the young to opt for healthier selections when choosing their food. How successful this education is, depends also on selecting an appropriate work method. Nutrition cards enable learning about nutritional and energy values, appropriate food combinations and nutritional planning. They are conceived in such a way that they combine textual and pictorial information (basic information, photos traffic-light labelling, and portions). The purpose of this thesis was to establish how efficient the cards are when dealing with milk and dairy products. The research which comprised 28 elementary-school pupils tried to verify if the nutrition cards are an efficient part of the pedagogic process, and learn what pupils think about them (appearance, informativeness) and whether they believe that the cards helped them learn more. The results of this pedagogic experiment show a positive influence of nutrition cards in the pedagogic process. While pupils found them interesting, they also believed to remember more due to activities in which cards were used.
Sekundarne ključne besede: nutrition education;prehranska vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Biotehniška fak., Dvopredmetni učitelj: Biologija-gospodinjstvo
Strani: V, 44 str.
ID: 10864601
Priporočena dela:
, utility of the game for nutrition education