Milan Klement (Avtor), Martina Rešková (Avtor)

Povzetek

Nowadays, the utilization of information and communication technologies in all types of schools has become obvious. Information and communication technologies bring a significant number of positive effects which appropriately complete and support education. The generally declared necessity for integration of new media and new educational technologies into the educational process is a prerequisite for further development of pedagogical sciences and practice. Since, in this context, it is essential to promote new didactic techniques and methods derived from them, it is equally important to follow the development of target groups opinions and attitudes. As the authors of the presented study are not aware of an overall study dealing with this issue, we have decided, based on research execution, to find out primary school students and teachers opinions about the introduction of modern didactic tools such as interactive boards into teaching practice. The presented study introduces the progress, the process, and the results of this significant research.

Ključne besede

didactic tools;ICT;interactive boards;digital presentation;digital technology;multimedia;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.33:004
COBISS: 19376904 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Mnenja osnovnošolcev in osnovnošolskih učiteljev o interaktivni tabli ter možnosti njene uporabe pri poučevanju v osnovni šoli
Sekundarni povzetek: Uporaba informacijsko-komunikacijskih tehnologij je v sodobnosti pri poučevanju na vseh stopnjah šolanja precej razširjena. Informacijsko-komunikacijske tehnologije prinašajo veliko koristi, ki ustrezno obogatijo in podpirajo poučevanje. Splošna potreba po vključevanju novih medijev in izobraževalnih tehnologij v izobraževalni proces je nujen predpogoj za nadaljnji razvoj pedagoških znanosti in prakse. Kot je v tem kontekstu bistveno spodbujati nove učne tehnike in iz njih izhajajoče metode, je enako pomembno spremljati, kako se razvijata mnenje in odnos ciljne skupine do teh novosti. Ker avtorji te raziskave nismo seznanjeni z morebitno pregledno študijo, ki bi obravnavala izbrano temo, smo se odločili raziskati mnenja osnovnošolcev in njihovih učiteljev o uporabi modernih didaktičnih orodij (med katere sodi tudi interaktivna tabla) pri pouku. Članek predstavlja potek, postopke ter rezultate raziskave.
Sekundarne ključne besede: didaktična orodja;IKT;interaktivne table;digitalne predstavitve;digitalna tehnologija;multimedija;ne zaključna dela;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Učila in učni pripomočki;Multimedija v vzgoji in izobraževanju;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 21-36
Letnik: ǂLetn. ǂ5
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2012
ID: 10865681