diplomsko delo
Jasna Belna (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili in pojasnili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe. Osredotočili smo se na vzroke za prenovo celostne grafične podobe in raziskali proces oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu predstavili podjetje Copy Center, čemur je sledila prenova celostne grafične podobe podjetja.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;vizualna komunikacija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: J. Belna
UDK: 655.26:658.114(043.2)
COBISS: 21025046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1572
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The meaning and process of creating visual corporate identity
Sekundarni povzetek: The graduation thesis presents and illustrates the basic characteristics and elements of visual corporate identity. We focused on the reasons for rebranding visual corporate identity and also on the research of the design process itself. According to the theoretic part of our graduation thesis we presented the company Copy Center in the empirical part which was then followed by rebranding the visual corporate identity.
Sekundarne ključne besede: visual corporate identity;graphic design;visual communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 42 f.
ID: 10866900