diplomsko delo
Patrik Rac (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.

Ključne besede

vizualna podoba;celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;vizualna komunikacija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: P. Rac
UDK: 655.26:659.12/.13(043.2)
COBISS: 21025302 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1863
Št. prenosov: 271
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning and development of visual identity in the matter of a company Gostiče Aleksander s.p.
Sekundarni povzetek: In present diploma paper we discussed the development of visual identity. We focused on the development of corporate identity (CI) in detail. In the theoretical part we presented concepts of visual identity, corporate identity and the elements which are part of the development of CI. We highlighted the elements which have in our opinion a special meaning in the process of the development of CI. Those elements are: company name, logo, slogan, colors and typeface. Then we presented and analyzed the company GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. We analyzed competing undertakings within the immediate area. In the practical part we focused on the development of corporate identity of GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. The development included designing of the logo, the symbol and the slogan. In relation to catering activity of the company, we additionally developed necessary communication means. In the last phase we designed the corporate identity handbook, which will help the company to use the CI elements properly in the future.
Sekundarne ključne besede: visual corporate identity;graphic design;visual communication;logo;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 50 str.
ID: 10847204