diplomsko delo
Simona Ribič (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili vizualno komuniciranje kot osnovo sporočanja pomena preko grafičnega izdelka: logotipa. Podrobno smo opisali njegove sestavne elemente ter definirali kriterije uspešnega oblikovanja. Prav tako smo opisali celoten proces grafičnega oblikovanja logotipa. V praktičnem delu pa smo to znanje uporabili ter najprej analizirali konkurenčne logotipe, čemur je sledilo iskanje navdiha, ustvarjalni del ter implementacija. Tako je bil rezultat logotip, ki bi ga lahko uporabili v praksi. Ugotovili smo, da je oblikovanje logotipa zahteven proces in da je kljub opisanim posameznim korakom uspešnost ter učinkovitost izdelka odvisna od zmožnosti oblikovalca.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotip;vizualna komunikacija;medijske komunikacije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Ribič]
UDK: 659.126:316.77(043.2)
COBISS: 19372822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1340
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Logotype: from problem to solution
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of the diploma thesis, visual communication as the basic of the communication of a meaning through a graphic product – logo was presented. The constituent parts of a logo were described in detail and criteria of a successful design were defined. In the empirical part, this knowledge was used to conduct an analysis of competitive logos. It was followed by looking for an inspiration, the creative part and implementation. As a result of those steps, a logo which could be used practically was created. It was established that designing a logo is a demanding process. Despite the described individual steps, the successfulness and effectiveness of a product depends on the capacities of a designer.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;graphic design;logo;visual communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 59 str.
ID: 8888613