diplomsko delo
Melanija Jurčec (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Celostna grafična podoba je osnova vizualne komunikacije, ki povezuje podjetje s potencialnimi strankami, in tudi največkrat vpliva na to, kakšen bo vzpostavljen odnos. V diplomski nalogi smo predstavili temelje za zasnovo celostne grafične podobe na primeru Akvarij-terarija Maribor. Zajeli, razčlenili in analizirali smo pojem celostne grafične podobe in njenih gradnikov. Raziskali smo tudi področje denarnega vrednotenja celostne grafične podobe oz. vrednotenja dela, ki ga oblikovalec vloži v snovanje le-te, s poudarkom, da snuje za podjetje v državni lasti. Izsledki teoretičnega dela so nam postavili osnovo za praktični del, na podlagi katerega je nastal naš končni izdelek.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotip;gradniki;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Jurčec
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 19303958 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1445
Št. prenosov: 136
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate identity on a case for Akvarij-terarij Maribor
Sekundarni povzetek: Corporate identity represents the basis of visual communication between a company and its potential clients. It mostly represents the main factor in a forming relationship. In this diploma thesis we presented the foundation for creating a corporate identity in the case of Aquarium-terrarium Maribor. We gathered, dissectioned and analyzed its concept and its components. We have explored the area of corporate identity's monetary valuation, keeping in mind that we are working for a state-owned company. Based on our theoretical findings in the practical part of our thesis, we created our final product.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;graphic design;logo;components;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 55 str.
ID: 8887932