diplomsko delo
Maša Pauman (Avtor), Matej Koren (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotip;tipografija;vizualna komunikacija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Pauman]
UDK: 766:659.12(043.2)
COBISS: 139664643 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 128
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate identity of a brand
Sekundarni povzetek: The purpose of this diploma thesis was to develop a completely new brand identity for the company Konting, Nevenka Klemenčič s.p., which deals with accounting, bookkeeping, financial, tax, business and human resources consulting. The diploma thesis consists of the process of creating a brand identity through the theoretical as well as practical part. In the theoretical part, visual communication is presented and in more detail design, design principles and design elements, which are unforgettable in design and must be well known by the designer. Graphic design is also presented, as it plays an important role in this diploma thesis. In the last part, the process of creating a brand identity is presented and shown. I created the logo, taking into account the knowledge gained in the theoretical part. I designed basic printed materials and promotional products for the company.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;graphic design;logo;typography;visual communication;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 53 f.))
ID: 16431433
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, od idejne zasnove do končne implementacije
, diplomsko delo