razumevanje Prešernovih pesmi kot znanstveni in šolski problem
Zoran Božič (Avtor)

Povzetek

Članek predstavlja težavnost razumevanja Prešenovih pesmi in ustrezna didaktična sredstva iz izboljšanje recepcije. Empirični preizkus potrjuje uporabnost prozifikacije.

Ključne besede

recepcija;didaktika;prozifikacija;empirična raziskava;Prešeren;France;1800-1849;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
UDK: 821.163.6.09
COBISS: 1779195 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0350-7521
Št. ogledov: 3173
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 24
Letnik: ǂLeto ǂ53
Zvezek: ǂšt. ǂ28
Čas izdaje: 3. feb. 2011
ID: 10889753
Priporočena dela:
, razumevanje Prešernovih pesmi kot znanstveni in šolski problem
, from misunderstanding to teaching
, strup v zlati posodi
, ni podatka o podnaslovu
, seminarska naloga pri predmetu Slovenska književnost 1