Roger Clarke (Avtor)

Povzetek

Background and Purpose: The term ‘social media’ refers to a cluster of applications and online services that support human interaction and content broadcasting and sharing. Current services are isolated islands or ‘walled gardens’, and are based on a business model that is highly exploitative of individuals and their data. Design/Methodology/Approach: Surveys of the refereed literature have been undertaken on several occasions during the period 2012-13. Reviews were conducted of social media services that are reasonably described as ‘consumer-oriented’. Media reports on those services were uncovered. The available information was then subjected to analysis, including reflection based on prior research conducted by the author. Results: Required characteristics of consumer-oriented social media, and barriers to emergence and adoption of such services were identified. That provided a basis for proposing means to overcome those barriers. Key impediments to the emergence of such services were identified, and means of overcoming the impediments outlined. Conclusion: An alternative, consumer-oriented approach is feasible, involving open architecture, inter-operability and portability features, fair terms and privacy-sensitivity.

Ključne besede

elektronski mediji;družbena omrežja;socialna omrežja;zasebnost;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
UDK: 316.472.4-027.44
COBISS: 279220992 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 975
Št. prenosov: 324
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Perspektive k potrošniku usmerjenih družabnih medijev
Sekundarni povzetek: Ozadje in namen: Izraz ‘družabni mediji’ pomeni grozd nalinijskih storitov, ki podpirajo človekovo interakcijo, razširjanje in skupno rabo vsebin. Sedanje storitve so izolirani otočki ali ‘ograjeni vrtički’ in temeljijo na poslovnem modelu, ki močno izrablja posameznike in njihove podatke. Zasnova/metodologija/ pristop: V času med letoma 2012-13 je bilo narejenih več pregledov literature, ki so se nanašali na družabne medije, ki lahko imenujemo ‘potrošniško usmerjene’. Dobljena informacija je bila analizirana, upoštevajoč tudi rezultate avtorjevih predhodnih raziskav. Rezultati: Identificirali smo značilnosti potrošniško usmerjenih družabnih medijev in ovir za delovanje in širšo uporabo teh medijev. S tem smo dobili osnovo, da predlagamo sredstva kako preseči te ovire. Identificirali smo ključne ovire za širjenje teh medijev in predlagali sredstva, kako bi lahko presegli te ovire. Zaključek: Alternativni, k potrošniku usmerjeni pristop je možen, vključuje odprto arhitekturo, interoperabilnost in prenosljivost, poštene pogoje storitev in občutljivost glede zasebnosti.
Sekundarne ključne besede: elektronski mediji;družbena omrežja;socialna omrežja;zasebnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 219-230
Letnik: ǂVol. ǂ47
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: nov. 2014
DOI: 10.2478/orga-2014-0024
ID: 10899991