analiza primera
Povzetek
Za diplomsko delo sem se odločil narediti spletno okolje (spletno stran), v kateri bom predstavil izdelke in storitve Vinogradništva in vinarstva Ivanuša. Slednji želijo s spletno prisotnostjo razširiti trg prodaje in pridobiti na svoji prepoznavnosti.
Najprej bom opredelil teoretično osnovo spletnih strani, in sicer: izgled, izgradnja, aplikacije, uporaba, itd.
Opredelil bom tudi marketinško prepoznavnost vinogradništva preko socialnih omrežij in izdelal reklamno spletno stran (Facebook).
Na podlagi podatkov in informacij, ki jih bom pridobil na samem vinogradništvu bom sestavil spletno mesto s pomočjo programa WordPress.
Po objavljeni spletni strani na Facebooku in lastnem gostovanju na lastni domeni, analiziral odzivnosti javnosti glede na spletno prisotnost Vinogradništva in vinarstva Ivanuša.
Ključne besede
internet;spletne strani;družbena omrežja;socialna omrežja;vinogradništvo;vinarstvo;prepoznavnost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[A. Simonič] |
UDK: |
004.738.5:316.472.4 |
COBISS: |
12264476
|
Št. ogledov: |
1125 |
Št. prenosov: |
113 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂuse of social media and multimedia to design a winegrower web presence |
Sekundarni povzetek: |
For my diploma thesis, I decided to make an online environment (website), which presents products and services in Viticulture and Enology Ivanuša. They want to expand their sales market and get recognition with a web presence.
First, I will define the theoretical basis of websites, namely: appearance, construction, administration, use, etc.
I will define the marketing of vine and it's growing visibility via social networks and create a promotional website (Facebook).
On the basis of data and information that I will acquire at the viticulture, I will create a website using WordPress program.
After publishing the website on Facebook and on its own hosting domain, I analysed of the response of the public in relation to the online presence of Viticulture and Enology Ivanuša. |
Sekundarne ključne besede: |
Viticulture and Enology Ivanuša;WordPress;website; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
24 str. |
ID: |
9125200 |