differences between EPAS accredited and non-accredited undergraduate programs at the School of economics and business in Sarajevo
Lejla Hodović (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Student perception of service quality

Ključne besede

BIH;visoko šolstvo;institucije;izobraževanje;znanje;kvaliteta;certifikat;modeli;raziskave;analiza;Bosnia and Herzegovina;university education;institutions;learning;knowledge;quality;certificate;models;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Hodović]
UDK: 378
COBISS: 24342758 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 669
Št. prenosov: 356
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Zaznava kakovosti izobraževalnih programov pri študentih: razlike med EPAS akreditiranimi in neakreditiranimi dodiplomskimi programi na Ekonomski fakulteti Univerze v Sarajevu
Sekundarne ključne besede: BIH;visoko šolstvo;institucije;izobraževanje;znanje;kvaliteta;certifikat;modeli;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. u Sarajevu, Ekonomski fak. in Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 86, 33 str.
ID: 10904051
Priporočena dela:
, differences between EPAS accredited and non-accredited undergraduate programs at the School of economics and business in Sarajevo
, ǂthe ǂcase of the School of Economics and Business, University of Sarajevo
, primer Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani