ǂthe ǂcase of the School of Economics and Business, University of Sarajevo
Dalila Goran (Avtor), Vesna Babić-Hodović (Mentor), Eldin Mehić (Komentor)

Povzetek

An analysis of the service quality perception in higher education

Ključne besede

BIH;visoko šolstvo;izobraževanje;kvaliteta;meritve;raziskave;analiza;Bosnia and Herzegovina;university education;training;quality;measurements;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Goran]
UDK: 378
COBISS: 22583782 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1733
Št. prenosov: 229
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Analiza zaznavanja kakovosti storitev v visokem šolstvu: primer Ekonomske fakultete Univerze v Sarajevu
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Sarajevo, Ekonomski fak. in Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 55, 7 str.
ID: 8758161
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of the School of Economics and Business, University of Sarajevo
, differences between EPAS accredited and non-accredited undergraduate programs at the School of economics and business in Sarajevo