master's thesis
Grega Todorović (Avtor), Anja Trobec (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Measurement of marketing performance and marketing strategy in Slovenian companies

Ključne besede

Slovenia;enterprises;marketing;marketing strategy;business communication;business efficiency;measurements;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Todorović
UDK: 339.13
COBISS: 24332774 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 782
Št. prenosov: 350
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Merjenje trženjske uspešnosti in trženjske strategije v slovenskih podjetjih
Sekundarne ključne besede: Slovenija;podjetje;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;uspešnost poslovanja;meritve;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 80, [37] str.
ID: 10904126