magistrsko delo

Povzetek

Oblikovanje trženjske strategije podjetja AstraZeneca v Sloveniji

Ključne besede

farmacevtska industrija;industrijsko podjetje;Astra Zeneca;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;informacijska tehnologija;odnosi s strankami;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Vodopivec]
UDK: 339.138
COBISS: 22892262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 783
Št. prenosov: 193
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment of marketing strategy for the AstraZeneca Company in Slovenia
Sekundarne ključne besede: pharmaceutical industry;industrial enterprises;Astra Zeneca;marketing;marketing strategy;business communication;information technology;customer relationship;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 78, 2 str.
ID: 9125083