magistrsko delo
Dušan Skerbiš (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu

Ključne besede

trženje;šport;proizvodi;blagovne znamke;strategija trženja;poslovno komuniciranje;cena;konkurenca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Skerbiš]
UDK: 339.138
COBISS: 22925542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 710
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂformulation of marketing strategy of sports brand FZ Forza on Slovenian market
Sekundarne ključne besede: marketing;sports;products;trademarks;marketing strategy;business communication;price;competition;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 82, 23 str.
ID: 9125113